Zonnige openingstocht voorjaar 2011

Tags: 

openingstochtMet het verzetten van de tijd werd ook weer een nieuw wielerseizoen ingeluid. Het zonnetje scheen en op zondag 27 maart stapten 's morgens 56 leden op hun (stalen) ros, om weer de nodige kilometers te maken.

Ditmaal was het de beurt aan John en Niek om een route uit te zetten. Onderweg was er bij de Radstake een pauzeplaats alwaar koffie met appelgebak genuttigd werd. Via een omweg was de finish op sportpark den Elshof waar een heerlijke kop soep met broodjes klaar stond. Alweer een geslaagde tocht.