Ledenvergadering verplaatst naar zaterdagmiddag 27 november
De overheid heeft nieuwe coronamaatregelen ingesteld. Door de verplichte sluiting van de horeca om 20.00 uur, zijn we genoodzaakt om onze najaarsledenvergadering van donderdag 18 november, aanvang 20.00 uur, af te gelasten.
We vinden het als bestuur echter essentieel om de leden van de RTCG te informeren over de gang van zaken binnen de vereniging en willen graag verantwoording afleggen voor het gevoerde (financiële) beleid. Als bestuur hebben we er voor gekozen om de ledenvergadering bij hoge uitzondering op een zaterdagmiddag te houden; zaterdagmiddag 27 november 2021. We beginnen de vergadering om 15.00 uur, plaats van handeling is de serre van Sportcafé Den Elshof. Meer info in het aangepaste infobulletin dat je via de mail hebt ontvangen.
Tot de 27e november!

We ontvangen je graag om 9.00 uur bij Brouwersnös waar onze sponsor Rob Porskamp ons ontvangt met een lekkere kop versgezette koffie en wat lekkers. Vervolgens heb je de keuze uit twee afstanden op de weg; circa 50 en 80 km. We rijden in groepen, waarbij we een tempo aanhouden dat voor iedereen acceptabel is. Ongeveer halverwege is er een pauze, waarna we weer koers zetten naar Brouwersnös. Bij terugkomst is het tijd voor een lekker drankje en ontsteekt de chef-kok om 13.00 uur de barbecue.